איטום קורות

לעתים קרובות, אנו עשויים להיתקל בתופעה מתסכלת. על אף שבוצעו עבודות איטום קפדניות בגג וקירות המבנה, עדיין קיימות דליפות והצפות. הדבר נובע מטעות נפוצה הנעשית על ידי חברות איטום לא מקצועיות. בעת הנחת יסודות המבנה, לא בוצע איטום בקורות. כדי להבטיח שהמבנה יהיה אטום לחלוטין מפני חדירת רטיבות, איטום קורות קשר ויסוד הוא קריטי. רק על ידי איטום הרמטי של נקודות החיבור נוכל להבטיח שהקירות יהיו עמידים לחלוטין בפני מים. זהו תנאי הכרחי בשלב הנחת היסודות לפני שנתקדם אל שאר תהליך הבניה. כדי להבטיח שהתהליך יבוצע על הצד הטוב ביותר, חשוב להסתייע באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המתמחים באיטום קורות יסוד.

חמד הנדסה ואיטום מובילה את תחום האיטום בישראל עם צוות מקצועי מנצח וחומרי גלם באיכות ללא תחרות. הניסיון רב השנים שלנו באיטום קורות מאפשר לנו להגיע לכל פרויקט עם ראיה מעמיקה ולייעד את הפתרון האיכותי והמדויק ביותר לצרכים של המבנה שלך.

איטום קורות

כיצד נדע אם נדרש איטום קורות קשר או יסוד?

אחד האתגרים המשמעותיים ביותר בהערכת מצב הקורות הוא שמדובר ברכיב של הבית הסמוי לחלוטין מן העין. על אף שביום-יום איננו נפגשים עם הקורות, הן מהוות את היסוד היציב של המבנה כולו וחשוב שנשמר אותן במצב התחזוקתי הטוב ביותר שרק ניתן. לכן, חשוב שנפקח עיניים ונדע כיצד לזהות את הסימנים לנזקי איטום, גם כאשר הנזקים נמצאים בעומקו של המבנה.

זיהית סימני קילוף או התנפחות בטיח וצבע באזור הפנלים? הדבר עשוי להעיד על נזקים לקורות. כדי לוודא שאכן מדובר בנזק חיצוני ולא ברטיבות הנובעת מפנים החללים שלך, יש לבחון באילו קירות מופיעים הסימנים. ככל שהסימנים מופיעים רק בקירות החיצוניים של המבנה שלך ורק בקומה התחתונה, ייתכן מאוד שיהיה עליך לבצע עבודות איטום קורות יסוד.

כדי לוודא מעבר לכל ספק כי זהו אכן המקרה, יש לפנות לאנשי מקצוע מיומנים שיסייעו לך לאתר את מקור הנזקים ויספקו לך ייעוץ מקיף אודות הצעדים הבאים שלך. המענה המקצועי הנכון בזמן הנכון יאפשר לך לחסוך כסף רב ולקבל שירות אמין שיטפל בליקויים אחת ולתמיד.

איטום קורות יסוד עושים עם איש מקצוע מוסמך

גם אם "עשה זאת בעצמך" היא סיסמה שמנחה אותך בחיים, ישנן משימות שמוטב להשאיר בידי מקצוענים. קורות היסוד מהוות חלק בלתי נפרד מיסודות המבנה ודורשות ידע מקיף וניסיון רב שנים כדי להבטיח שכל תהליך איטום קורות קשר ויסוד יקבל טיפול אמין ובטוח. ההתערבות המקצועית הנכונה כבר בשלב הבניה תאפשר לך להבטיח שהמבנה שלך יהיה חזק ועמיד לאורך שנים רבות ללא כל חשש לנזקי מים. עם זאת, לא פעם יהיה עלינו לבצע תיקונים בדיעבד, לאחר שנגלה שעבודות איטום הקורות נעשו באופן לא מקצועי. במקרים כמו אלו, התהליך עשוי להיות מורכב, אך הוא יאריך משמעותית את חיי המבנה שלך ויאפשר לך למנוע נזקים חמורים יותר בהמשך הדרך.

כיצד מתבצע איטום קורות יסוד?

ככל שהתגלה בחלוף הזמן כי לא בוצע איטום קורות יסוד כראוי בשלב הבניה, יהיה צורך לבצע התערבות מקצועית. ברוב המקרים, כדי לספק מענה יסודי, יהיה צורך לחפור סביב קורות היסוד על מנת לחשוף אותן. רק לאחר חשיפת הקורות, ניתן יהיה לבצע איטום מחודש באופן מקצועי ואמין יותר כדי להבטיח שנזקי המים לא יחזרו על עצמם בהמשך. חשוב לוודא כי עבודות האיטום נעשות על משטח חלק, נקי ויבש לחלוטין כדי להבטיח שהאיטום יתגבש היטב ויחזיק מעמד.

איטום קורות קשר ויסוד עם המומחים של חמד

מומחי האיטום שלך בחמד הנדסה ואיטום מביאים עמם לכל פרויקט ידע מקצועי רחב יריעה וניסיון שנקנה בטווח רחב של פרויקטים מורכבים כפשוטים, גדולים כקטנים. גם כאשר הנזקים שלך נובעים מהרכיבים הבסיסיים ביותר של המבנה, אנו מציעים מענה איכותי, מקצועי ומתקדם שיאפשר לך להעניק למבנה שלך את הפתרונות ברמה הגבוהה ביותר ולקנות שקט נפשי שרק צוות מיומן יכול להעניק לך.

זיהית סימנים לנזקי מים במבנה שלך וייתכן כי הנזק נובע מקורות היסוד או הקשר בבניין? אנו זמינים עבורך בכל עת ונשמח לספק לך את כל הייעוץ הנדרש כדי לטפל בבעיה מן השורש. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו כעת.