איטום ביריעות ביטומניות

בין אם מדובר בבית משותף או פרטי, בבניין מגורים או מתחם מסחרי, בשלב כזה או אחר, המבנה שלנו עשוי להיות חשוף לנזקי מים וכדי לשמור עליו היטב, חשוב שנשמור על תקינותו של האיטום בגג. מבין כלל השיטות הקיימות היום לאיטום הגג, איטום גגות ביריעות ביטומניות מהווה ללא ספק את השיטה המועדפת על מומחי איטום. היא מספקת פתרון ארוך טווח ואמין עם חומר איטום יציב ועמיד בפני שינויי טמפרטורה קיצוניים, רטיבות ושחיקה מפגעי מזג האוויר. על אף שיריעות ביטומניות הן אחד מחומרי הגלם המועדפים לאיטום גגות, ישנה חשיבות לא פחות משמעותית לאנשי המקצוע שיבצעו עבורך את העבודה.

השוק מוצף בנותני שירות בלתי מקצועיים שעובדים עם יריעות איטום לגג מאיכות ירודה וללא תו תקן והתוצאות בהתאם. ככל שנעבוד עם גורם אמין ומקצועי ונוודא כי אנו מקבלים יריעות ביטומניות מאיכות גבוהה, נוכל ליהנות מגג אטום למשך שנים. אז מה חשוב לדעת על איטום גגות ביריעות? המומחים שלך בחמד הנדסה ואיטום אספו עבורך כמה פרטים.

איטום ביריעות ביטומניות

האם איטום גגות ביריעות ביטומניות מתאים לכל סוגי הגגות?

על אף שישנן שיטות מועדפות יותר, אין סוג איטום שיתאים לכל סוגי הגגות ללא יוצא מן הכלל. לכן, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע המתמחים בתחום האיטום שיוכלו להעריך את מצב הגג ולספק לך ייעוץ שיאפשר לך לקבל את ההחלטות הראויות ביותר. לפני שבוחרים ביריעות ביטומניות, אלו כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

חומר האיטום הקודם

אין כל אפשרות להניח חומרי איטום מסוג ביטומני על חומר איטום אקרילי. החומרים ידחו זה את זה ולא יצליחו להתגבש יחד. כתוצאה מכך, השכבות עשויות להיפרד זו מזו עם הזמן והבעיה תחזור על עצמה. לכן, חשוב שנבחן איזה חומר איטום קיים כעת על הגג. ככל שהאיטום הקיים מורכב מיריעות איטום לגג או זפת, ניתן יהיה להניח על האיטום הקיים יריעות ביטומניות.

אילו מתקנים מונחים על הגג?

לרוב, לא מומלץ להניח יריעות איטום לגג על משטח בו קיימים מתקנים רבים. מאחר ומדובר בהנחת יריעות ולא בהתזה או מריחת חומר, התהליך עשוי להיות מסובך ולעתים קרובות, גם לא יהיה שלם. ככל שישנם דודי שמש והתקני תקשורת, יהיה על אנשי המקצוע לכרוך את היריעות סביב ההתקנים ולוודא כי האיטום הוא מדויק סביבם. גם כשמדובר באנשי מקצוע מיומנים, אין הבטחה מלאה כי האיטום יהיה מושלם במצב כזה. אפשרות נוספת תהיה לפרק את ההתקנים לפני ביצוע העבודה, אך תהליך זה מטבע הדברים יגרור עלויות נוספות.

מאיזה חומר עשוי הגג?

ישנם חומרים אליהם יריעות ביטומניות נצמדות טוב יותר. מומלץ להיוועץ באיש מקצוע לפני תחילת העבודה. גגות בטון מהווים את המשטח האידיאלי להנחת היריעות.

אילו סוגי יריעות קיימות?

כאמור, שוב שנבחר את היריעות בקפידה, מאחר והן מגיעות בטווח רחב של איכויות. באופן גורף, קיימים שני סוגי יריעות ביטומניות.

יריעות SBS

היריעה עשויה מהרכב חומרים המציע מענה אידיאלי לאיטום בפני קור ויכול לעמוד בטמפרטורות מתחת לאפס. לכן, זוהי יריעה המתאימה לחניונים תת קרקעיים, מרתפים ומרחבים אחרים הנמצאים בסביבות קרות. בגג, החום הגבוה בימי הקיץ עלול לגרום ליריעות להתרחב ולאיטום להיפגם.

יריעות APP

אלו היריעות בהן לרוב נעשה שימוש בגגות והן מושלמות עבור האקלים הישראלי. היריעה עמידה במיוחד בפני חום ואור שמש ישיר. לכן, חשוב שנוודא כי כשאנו מקבלים יריעות איטום לגג, מדובר ב-APP.

כיצד מבוצעת העבודה?

איטום גגות ביריעות ביטומניות, כשהוא נעשה על ידי מומחים, אינו תהליך מורכב וכל עוד הגג יוכן היטב לפני הביצוע, הוא יספק מענה איכותי מאוד. לאחר ניקוי וקרצוף יסודי של הגג, נמרחת שכבת פריימר המסייעת ליריעות להיקשר למשטח הגג. על הפריימר, מוצמדות היריעות זו לזו כדי ליצור משטח אחד.

איש המקצוע הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בין עבודה מרושלת שתדרוש תיקונים ועבודה עם יריעות מאיכות ירודה שיתפרקו עם הזמן ובין תוצאות מוקפדות ועמידות שיאפשרו לך ליהנות מגג יבש במשך שנים רבות. אנו בחמד הנדסה ואיטום מתחייבים לתוצאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ועובדים אך ורק עם יריעות ביטומניות הנושאות תו תקן.

להזמנת שירות וקבלת ייעוץ מקיף מיועץ איטום לאיטום הגג שלך, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כעת.