איתור נזילות במצלמה טרמית

חשבון המים עלה בצורה דרמטית? הופיעו סימנים ראשוניים לנזקי מים על הקירות? ככל שיש לך חשד סביר כי קיימות נזילות סמויות בצנרת הבית. דבר אחד בטוח – חשוב שנפעל מהר. לא פעם, אנו לא מודעים כלל להיקף הנזקים המתרחשים מתחת לפני השטח, בעומק קירות הבית שלנו. כדי לאתר את מקור הנזילה במהירות וביעילות ולייעד תיקונים בעלויות נוחות ומשתלמות, עלינו להסתייע בגורם מקצועי ובעל ניסיון. כיום יותר מאי פעם, קיימות שיטות חכמות לאיתור הנזילות ללא גרימת נזק לקיר. אחד מהשיטות הנפוצות והיעילות ביותר, היא איתור נזילות מים במצלמה טרמית. על ידי סריקת הקירות במצלמה הפועלת בטכנולוגיית אינפרה אדום, ניתן למפות את טמפרטורת הקיר ולאתר נזילות בקלות.

חמד הנדסה ואיטום הציבה לעצמה כייעוד מיום הקמתה להוביל חדשנות בתחומה. כחלק ממשימה זו המתמשכת תדיר, אנו דואגים להתעדכן במגמות החדשניות ביותר בענף ולהכשיר את עובדינו לעשות בהן שימוש מקצועי ככל הניתן. אנו מזמינים אותך להסתייע בצוות המומחים שלנו ולבצע איתור נזילות במצלמה טרמית תוך זמן קצר וללא סיבוכים מיותרים.

פיתוח טכנולוגי שמשנה לחלוטין את כללי המשחק

צנרת המים פרוסה לאורך קירות רבים במבנה שלך. ברוב המקרים, הצנרת טמונה בעומק הקירות תחת שכבות איטום, טיח וחיפויים. כתוצאה מכך, גם אם ייגרם נזק לצינורות ותופיע דליפה, עשוי לעבור זמן רב עד שנבחין בכך. הדליפות עשויות להופיע במגוון רכיבים המותקנים בקירות.

  • צנרת מים, ניקוז וביוב
  • ניאגרות סמויות המובנות בקיר
  • התקני חימום מים בגז ובחשמל

לכן, עד לא מזמן הדרך היחידה לאתר נזילות מסוג זה, הייתה להסיר אריחים וחיפויים, לחצוב בקירות או לפעור בהם חורים על מנת לחשוף את הצנרת באזורים בהם הופיעו סימני רטיבות. לעתים קרובות, הנזק למבנה עשוי היה להיות עצום גם כאשר מקור הנזילה אותר על הניסיון הראשון. עם זאת, למרבה הצער לא פעם ייאלץ איש המקצוע לחצוב עוד ועוד בקיר כדי להגיע למקור הבעיה. כעת, פיתוח טכנולוגי עכשווי מאפשר לבצע איתור נזילות במצלמה טרמית ולזהות את מקור הדליפה מבלי שנזדקק כלל לגעת בקירות. כך, התהליך נעשה זול יותר, מהיר יותר וללא פגיעה בשגרת ואיכות החיים שלנו.

כיצד מתבצע איתור נזילות מים במצלמה טרמית?

תהליך איתור נזילות במצלמה טרמית הוא פשוט ונקי, כמעט כמו עריכת דיאגנוסטיקה למערכת החשמל של הרכב שלך. איש המקצוע שלך ישתמש במצלמת אינפרה אדום ייעודית כדי לסרוק את הקיר החשוד. הקיר וכלל העצמים הטמונים בו מקרינים אנרגיה אינפרה אדומה בכל עת והמצלמה הרגישה תאתר אותה. המצלמה מתרגמת את תדר האנרגיה לגוונים שונים ויוצרת מפה מקיפה שמציגה בפנינו את הפרשי הטמפרטורה באזורים שונים בקיר. במוקד הנזילה, נוכל לראות צניחה משמעותית בטמפרטורה וכך נוכל לאתר את מיקום הדליפה המדויק מבלי לפגוע כלל בקירות.

על ידי שימוש בשיטה זו, נוכל לזהות מקורות לנזקי מים מסוגים רבים, גם כאשר הם אינם נובעים בהכרח מתקינות הצנרת. גם פגיעה באיטום הקירות או במסגור חלונות ודלתות תאותר ביעילות על ידי שימוש במצלמה הטרמית.

ישנם נזקים שלא כדאי לקחת איתם את הזמן

נזקי מים הם אינם עניין לזלזל בו. גם טפטוף קל יכול להעיד על נזק שיכול להתפתח במהירות ובפתאומיות ובן רגע, אנו עשויים למצוא את עצמנו מתמודדים עם הצפה שתגרור אחריה השלכות קשות. מנזקים לחיפויים, שטיחים וריהוט ועד להתפתחות עובש ופטריות ואפילו סכנת התחשמלות, הנזקים שעשויים להיגרם לרכוש ולגוף הם רבים ומגוונים. כדי להימנע מעוגמת נפש ותיקונים יקרים, הפתרון היעיל ביותר הוא מניעה מבעוד מועד.

איש המקצוע המתאים יעשה את כל ההבדל

כדי להבטיח לעצמך תהליך איתור נזילות מים במצלמה טרמית שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד, חשוב לבחור בגורם מקצועי רב ניסיון ובעל הכשרה מקיפה בהפעלת הציוד הייעודי. כדי להעמיד לרשותך את השירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אנו מקפידים להכשיר את עובדינו בעבודה עם הציוד המתקדם ביותר לאיתור נזילות ועושים כל שביכולתנו כדי להבטיח שיהיה לך מענה מהיר, במחירים משתלמים ובמינימום הפרה של שגרת החיים שלך. נשמח לסייע לך לטפל במפגע במהירות ולמנוע נזקים עתידיים.

לפרטים נוספים על איתור נזילות ולהזמנת שירות, ניתן לפנות אלינו כעת באתר.