איטום קירות חיצוניים

טיפות החלו להופיע על קירות הבית? מופיעים נזקים לצבע ולטיח? כתמים מדאיגים של עובש החלו להופיע במבנה שלך? הסימנים הגלויים לעין הם ברוב המקרים רק קצה הקרחון של תהליכים המתרחשים בקיר זה זמן רב. כדי להבטיח את שלמות המבנה שלך ולהימנע מהחמרת הנזקים, חשוב שנפעל בזריזות ונפנה למומחי איטום קירות חוץ. חמד הנדסה ואיטום מעמידה לרשותך עבודות איטום קירות חיצוניים בליווי צוות מקצועי ועם חומר הגלם הטובים ביותר בשוק. כשפרויקט האיטום שלך נמצא בידיים מקצועיות המחויבות לאיכות הגבוהה ביותר, יש לך את הביטחון שהמבנה שלך שמור ומוגן.

איטום קירות חיצוניים

כל איטום קיר חיצוני מתחיל באבחון נכון

על פניו, הדבר עשוי להיראות לנו פשוט: זיהינו רטיבות בקיר, פנינו למומחי איטום קירות חיצוניים וכעת כל מה שנותר לעשות הוא לבצע איטום ובזה נגמר הסיפור. לרוב, אמנם, המציאות מורכבת בהרבה. איתור נזילות אינו מהווה תמיד משימה פשוטה. לעתים, מדובר בפגיעה באיטום וחדירת רטיבות בלבד. עם זאת, במקרים אחרים חדירת הרטיבות עשויה לנבוע מסדקים בקיר או בפגיעה במסגור החלונות ובמקרים כאלו האיטום פשוט לא יספיק. יהיה עלינו לייעד מענה גם לבטון או למסגרות. במקרים המורכבים יותר, שלמרבה הצער אינם נדירים, מקור הרטיבות עשוי להגיע בכלל מהמרפסת או הגג ובמקרה כזה, יהיה עלינו לבצע עבודות איטום גם שם.

לכן, כל עבודת איטום קיר חיצוני מתחילה בראש ובראשונה בקבלת הייעוץ המתאים. יועץ איטום מנוסה ומיומן יסייע לך לזהות מהיכן נובע הנזק הראשוני ולהבטיח כי הפתרון שייבחר עבורך יספק לך מענה מקיף ושלם וימנע מהבעיה לחזור על עצמה תוך זמן קצר. בין אם נדרש איטום בגג לצד איטום קיר חיצוני או אם נדרש איטום סדקים בקיר חיצוני שספג נזקי מבנה רבים, ככל שנבין את הבעיה לעומקה, כך נוכל לבחור בפתרון ארוך טווח שיחסוך לנו בחלוף הזמן תסכולים רבים ולא מעט כסף.

אז איך מבצעים איטום קיר חיצוני?

כפי שראינו, נזקי רטיבות עשויים לנבוע מגורמים רבים. לכן, מטבע הדברים, גם איטום קירות חיצוניים עשוי להתבצע בטווח רחב של דרכים על פי הצרכים שאנשי המקצוע שלך יזהו בשטח. כאן, נתעכב בעיקר על אופן איטום קיר חיצוני ללא בעיות נלוות, כאשר התיקון מתמקד אך ורק בקיר עצמו.

איטום קיר טיח

ככל שמדובר בקיר חיצוני המצופה בטיח בלבד, ללא חיפויים מיוחדים, תהליך האיטום יהיה הפשוט ביותר.

ראשית, יאתר איש המקצוע את מקור דליפת הרטיבות ויקלף את הטיח באזור בו קיים הליקוי. לאחר שייחשף החלק באיטום בו חל הנזק, ייחצב ויפורק האיטום באזור זה עד שיישארו רק חלקים יציבים שטרם ניזוקו מהרטיבות שעליהם ניתן יהיה להרכיב את האיטום החדש.

לאחר מכן, תבוצע שטיפה יסודית של הקיר על מנת לנקות שאריות שעשויות לפגוע ביציבות האיטום. לאחר הניקוי והשטיפה, יבוצע ייבוש של הקיר בשמש או באמצעות מבער, בהתאם לסוג הקיר ולצורך.

לבסוף, לאחר שהקיר יבש לחלוטין ובעל שטח פנים חלק, ניתן יהיה להתחיל בביצוע האיטום. איש המקצועי יעשה שימוש בחומר אקרילי או פוליאוריתני המתאים לאיטום סדקים בקיר חיצוני וישלב בכל האזור שניזוק חומר איטום חדש, חזק ועמיד יותר.

איטום קיר חיצוני עם חיפוי

כאשר הקיר מחופה באריחים, בעץ או בטקסטורות שונות, התהליך עשוי להיות מורכב יותר. כדי להגיע אל הטיח ולבצע את תהליך האיטום, יהיה על איש המקצוע לפרק תחילה את החיפוי ולהרכיבו מחדש לאחר ביצוע האיטום. לכן, איטום קיר מסוג זה יהיה לרוב יקר יותר.

כמה יעלה איטום קירות חוץ?

כשזה מגיע לאיטום קירות חיצוניים מחיר העבודה משתנה באופן ניכר על פי העבודה הנדרשת. בעוד שאיטום קירות חוץ כאשר כל בעיית האיטום נובעת ממבנה הקיר בלבד יהיה במחיר נוח יחסית, כאשר הבעיה נובעת מליקויים במסגרות החלונות או בגג הבניין, ייתכן שתידרש עבודה מקיפה יותר ומטבע הדברים יקרה יותר. גם פירוק חיפויים או צביעה מחדש של הקירות עשויה לייקר משמעותית את הפרויקט וחשוב שניקח בחשבון את כל ההיבטים לפני שנתחיל בעבודה.

רוצה לקבל עבור איטום קירות חיצוניים מחיר נוח ומשתלם? אנו מזמינים אותך לפנות אלינו כעת באתר ולקבל הצעת מחיר מאחד מנציגינו בהקדם.