איטום גגות

בעיות באיטום עשויות להופיע באזורים רבים בבית. לעתים, הבעיה העיקרית נובעת מהקירות ולפעמים אפילו מהיסודות. עם זאת, בחלק משמעותי מאוד מהמקרים, תהליך ההתפוררות הראשוני יתחיל ממש מעל הראש שלנו – מהגג. הדבר לא אמור להפתיע אותנו, אחרי הכול, הגג חשוף לנזקי הסביבה 24/7 ולכן איטום גג הוא ככל הנראה התהליך הנפוץ ביותר שמבצעים קבלני איטום. למרבה הצער, מדובר בשוק המוצף בנותני שירות בלתי מקצועיים שלא עברו הכשרה מספקת. אנו עשויים להתפתות אחר המחירים הנמוכים ולגלות בחורף הבא שהמחיר שאנו הולכים לשלם הולך להיות יקר בהרבה.

כדי לקנות לעצמך מנה הגונה של שקט נפשי וליהנות מחורף יבש ונעים, חשוב שנפנה לחברה אמינה ומקצועית המבצעת איטום גגות בשיטות מקצועיות ואמינות. צוות המומחים של חמד הנדסה ואיטום זמין עבורך וישמח לספק עבורך שירות שישמור את הגג שלך במצב מיטבי לאורך שנים.

שיטות נפוצות לאיטום גגות

מתי מבצעים איטום גגות?

כשזה מגיע לאיטום גג, התזמון חשוב לא פחות מהטכניקה והחומרים בהם נעשה שימוש. גם אם נעבוד עם האמצעים הטובים ביותר, כאש הגג רטוב והסביבה לחה, סביר מאוד להניח שהתוצאות לא יחזיקו מעמד. לכן, מומלץ לבצע איטום גגות בתקופת הקיץ או לכל הפחות, עם תחילת הסתיו לפני הגשם הראשון. האקלים החם והיבש יאפשר לאיטום להתגבש ולהתייצב היטב ויכין את הגג שלך לקראת מזג האוויר הקר והרטוב.

לכן, גם אם כבר התחילו הטפטופים המרגיזים מהתקרה והטיח מתנפח, חשוב שנתאזר בסבלנות. בשלב הזה, נראה שכבר איחרנו את המועד וכעת כל שיישאר לנו לעשות, הוא רק להיערך לקראת החורף הבא ולהשקיע באיש המקצוע שיוכל להבטיח לנו שהוא יהיה יבש ונעים וישמור את התקרה שלנו נקיה מנזקים.

כיצד מומלץ לבצע איטום גג?

ישנן מספר שיטות יעילות לאיטום גגות המשתנות במידת המורכבות שלהן, במבנה והרכב הגג עליו יש לבצע את האיטום ובתקציב העומד לרשותך.

חשוב לוודא מהו חומר האיטום הקיים

איטום גגות לעולם לא נעשה מאפס. תמיד יישארו על הגג שאריות האיטום הקודם. אם האיטום נעשה בחומרים אקריליים, מומלץ לא לבצע איטום בחומר ביטומני ולהיפך. קיימת סבירות גבוהה כי החומרים ידחו זה את זה ובסופו של דבר ייווצרו מרווחים בין שכבות האיטום שידרשו תוך זמן קצר לחזור על התהליך ולבזבז כספים מיותרים. לכן, בחינת האיטום הקיים בגג שלך הוא הצעד הראשון בכל תהליך איטום גג.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

איטום גגות ביריעות ביטומניות זוהי ללא ספק השיטה הנפוצה והפופולריות ביותר. היריעות הביטומניות מחוברות זו לזו בחום ויוצרות משטח אחיד ויציב המכסה את כל הגג. חשוב לוודא כי נעשה שימוש ביריעות לבנות המספקות הגנה מפני נזקי השמש.

איטום גגות בזפת

על אף שמדובר בשיטה ותיקה, היא עדיין נחשבת ליעילה מאוד. החומר הצמיגי חודר ביעילות לכל סדק וחור במבנה הגג ומציע איטום חזק, אמין וגמיש. בנוסף, זוהי השיטה הזולה ביותר לאיטום גג ולכן גם פופולרית בקרב ועדי בית רבים בבניינים משותפים. עם זאת, חשוב שנזכור כי איטום בזפת דורש סיוד של הגג מדי שנה כדי להבטיח שהזפת לא תיחשף ישירות לשמש. רק כך האיטום יחזיק מעמד לאורך שנים ולא ייווצרו בו סדקים.

איטום גג בחומר אקרילי

כיום קיימים שלל חומרי איטום פלסטיים שניתן ליישם על הגג באמצעות מכונות התזה ייעודיות. לרוב, איטום גג בחומר אקרילי ייעשה על גגות חדשים שלא יושם עליהם איטום בעבר. עם זאת, כאשר נעשה שימוש באיטום בחומר אקרילי, חשוב שנוודא כי הניקוז פועל באופן אידיאלי, מאחר ומים עומדים עשויים לפגום בחומר האיטום.

אנו מציעים לך עבור איטום גגות מחירים משתלמים

לא משנה איזו שיטה תיבחר בסופו של דבר, אנו עושים כל שביכולתנו כדי להתאים לך עבור כל משימת איטום גגות מחירים נוחים ומתאימים לתקציב שלך. כאשר עומד לרשותך צוות המחויב לעבודה האיכותית ביותר בשוק, ניתן ליהנות ממחיר נוח מבלי להתפשר על מקצועיות ואיכות העבודה.

רוצה לקבל עבור איטום גגות מחירים משתלמים עוד היום? כל שעליך לעשות הוא רק לפנות אלינו כעת על ידי השארת פרטיך באתר. אחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם, יבחן את הצרכים הייחודיים שלך ויספק לך בהתאם הצעת מחיר אטרקטיבית. נשמח לספק לך שירות מקצועי ואדיב בהקדם.